Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 64 Donderdag 19-7 30 graden

Hoogte 221Mtr, Gelopen 31Km, gemiddeld 5.3Km/uur, N46.33.879 O1.52.997

Vandaag opwekkend nieuws het thuisfrond wist me te melden dat ik nog 68 dagen te lopen heb maar dan moet ik wel 23KM per dag gemiddeld lopen en dat het nog maar 1500KM is en dat ik er alweer 1139KM heb opzitten.
Herman nog 69 dagen volhouden he achter de Computer. Lukt me!
Ik zit nu in de buurt van Limoges ja het schiet al lekker op nog maar 67 dagen en dan mag ik vacantie vieren.
Vandaag belde Joan me op en vroeg me waar ik nu was, ik zei met 5 dagen ben ik in Limoges!. He heb je dan niet geslapen in die tijd? Jawel hoor maar gewoon even doorstappen! O ik dacht dat je nog in Vezelay was, ik was haar in Reims tegen gekomen.
dus zit ze ook in de buurt.


Groetjes Anton.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!