Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 65,66,67 vrijdag 20-7 bewolkt

Hoogte 298Mtr, Gelopen 29Km, gemiddeld 5.4Km/uur, N46.21.347 O1.46.488

Ja Ja ik heb een foutje gemaaktin de enveloppen en dagen maar het komt wel goed!
Vanmorgen eerst even via het thuisfront gevraagt hoe ik moest, want ik was de pijltjes de Compostella kwijt en volgens Wim was ik te ver naar het Westen gelopen. Nu moest ik vandaag naar het Zuiden.
Dus liep ik over de D951 een vrij rustige weg, ja de Compostella is mooier maar die ga ik morgen weer opzoeken.
Ik moet nog iets vertellen ik heb een aanbidster!!!
Ja het is een zuster maar net geen non, ze stuurd me aardige berichtjes van 'Ik wou dat ik met je mee kan lopen' en de vorige keer schreef ze 'ik wou dat ik op je schouders mee liep' maar dat wil ik niet want dat is zo zwaar.
Ik heb het nog niet aan El verteld dat ik stiekum een aanbidster heb! Dus bij deze El! Als ik haar een SMS terug schrijf zeg ik altijd gegroet Teresa? van broeder Antonius leuk he!
Ik hoop dat ze weer gauw gaat SMSen, de vorige keer was het alweer in Nevers.

Groetjes Anton.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!