Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 68 zaterdag 21-7 25 graden

Hoogte 370Mtr, Gelopen 19Km, gemiddeld 5.2Km/uur, N46.15.880 O1.38.019

Zo nu even uit de doeken doen van gisteren. Op mijn lijst van de datum heb ik 2 x 18 staan en 2 x 19 terwijl op de enveloppen wel gewoon goed heb door geteld vergissen is dus mogelijk.
De eerste 12KM waren snel vandaag maar daarna was het een zooitje overal zoeken of ik de goede afslag genomen hebt, het thuisfront had het er erg moielijk mee en ik ook.
De wegen aftasten en wel 5 keer na alle kanten lopen en eindelijk kwam ik er achter dad ik de D44 moest hebbenmaar wel de goede kant op natuurlijk. Het thuisfront maar elke keer zeggen verkeerd.
Toen ineens bewoog me pijltje op mijn GPS en het stond op de D44????? Wim ik heb hem!!! Eindelijk was ik weer op de goede weg en dan nu nog maar even een slaapplaats zoeken. Ik kwam boven op een berg en ja hoor eenb Cafe wat biertjes gedronken.
Weggegaan en ik kwam een Marie tegen dicht maar er naast was een feest bezig gevraagt en in een voetbalclub kan ik terecht kreeg zelfs nog een fles wijn mee, maar die heb ik maar snel door de goodsteen gegooit, niet te drinken!.


Gr. Anton...

Reacties

Reacties

anneke

hallo pelgrim,

Ik krijg het idee dat je geen kaart van Frankrijk bij je hebt om overzicht te houden!!
Zelfs de GPS maakt wel eens een foutje.
Het is een prachtige omgeving waar je loopt maar je bent vast nu al verder dan ik ben want het is nu eind juni.
Kus en veel succes vanuit Amerika, Anneke.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!