Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 41 woensdag 26-6

Hoogte 153, Gelopen 20Km, N48.16.135 O4.24.861

De vermiste brief is boven water
dus een verleden verhaal wat reeds een tijdje terug is gebeurt

Gisteren al 40 dagen onderweg.
Na 3 dagen rust zou ik weer vertrekken en wat is dan het mooist, gespetter op je dak om half 7 dan zakt de moet je in je schoenen. Maar toch dacht ik ik ga ervoor, naast me stonden een 4 tal jongeren die gingen nogal laat naar bed vanmorgen was het half 4 en de nacht ervoor was het na 3uur.
Ze waren eens lekker op vakantie dus ik dan maar weg ze bleven nog een hele week hier staan. Gisteravond liep ik nog even over de camping en ik zag plotseling een oude volkswagen busje en even verder zat iemand te zonnen, en ik vroeg haar aandacht. Ze stond op en begroeten me. Ze had ook nog een grote hond, die natuurlijk op me af kwam.
Zij zei dat het een hele liefe hond was, maar dat zeggen alle baasjes van honden totdat ze je in je been bijten. We waren even lekker aan het babbelen toen ze vroeg lust je een glaasje Roze, ha lekker. ze vertelde dat ze in Groningen woonde en dat ze 1 maand betaald verlopf haden 2 maanden onbetaald verlof, ze was het werken een beetje zat.
Ze was naar Spanje, Italie en Frankrijk geweest met een busje die ze gekocht had, het busje was 38jaar en na 20KM had ze al pech! De wegenwacht vroeg moet je nog ver? Ja zo'n 9000KM, daarna heeft ze de wegenwacht nog zo'n 5 keer moeten bellen.
En wat ik vandaag meegemaakt hebt, ik moest door een bos van een Km of 8 door blubber bacher springen klimmen en niet je evenwicht verliezen. Na 2 uur modderen was ik er weer uit, me broekspijpen zaten tot mijn knieen onder de modder en niet eens gevallen.
Maar van de regen in de drup, kwam ik een villa tegen met op het hek een schelp, ja wat doe je dan, ik dacht ik bel gewoon aan. En ja een mannen stem gaf antwoord kom maar binnen je bent van harte welkom. Mocht hun douche gebruiken ben daar gewoon in huis grote tuin erbij. Gras is kort gemaaid vanavond meegegeten maar toen zei hij. We moeten een paar uurtjes weg maar blijf maar gewoon hier.
Wordt vervolgt Groetjes Anton.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!