Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 69 Zondag 22-7 mooi weer

Hoogte 468, Gelopen 19.78Km, Gemiddeld 5.3Km/uur, N46.07.136 O1.37.744

Zo vandaag kan ik weer lachen want ik zit weer op de Capostella, dat heeft wel een tijdje geduurd maar vanaf morgen vertrekken we weer naar Limoges ongeveer 55KM 2 dagen.


Buiten zag ik wel een bord staan waar nog 1500KM op staat. We zien wel ik moet het toch lopen vandaag dan in het plaatsje Benevent-I abbaye gekomen waar ik de eerste Refugio tegen kwam en daar overnacht ik.
Morgen proberen de 30 te halen er zitten wel een paar klimmetjes in.
We zien wel Groetjes Anton

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!