Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 70 Maandag 23-7 Strak blauw

Hoogte 382, Gelopen 29.5Km, Gemiddeld 5.4Km/uur, N45.57.830 O1.32.004

Nou die refugio betaald plaats, waar ik me kan douchen WC en 2 slapelbedden dus evt 4 personen, maar ze kwamen niet dus had ik het rijk alleen.
Vanmorgen vroeg vertrokken en heerlijk genoten van de bebording van Santiago tot op 25KM, geen spoor meer te bekennen terug gelopen hier gekeken daar gegeken nee hoor.
De moed zakte me al weer in de schoenen, toen maar de GPS volgen na 5KM vlak voor een dorpje had ik hem weer, ik weer blij!
Meteen erna zag ik een maria soort gemeentehuis en ik vragen naar een camping. Tent bij U ziet U dat grasveldje daar, daar mag U slapen, ik vroeg nog pikken ze me dan niet??
Groetjes Anton

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!