Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 72 Woensdag 25-7 snik heet

Hoogte 214Mtr , Gelopen 19Km, Gemiddeld 5.3Km/uur, N45.47.917 O1.8.256

Nu die rustdag zat er even niet in even goed maar weer proberen om uit Limoges te komen.
Ik zag echt mijn geest al dwalen want het is best een grote stad maar me GPS heeft me naar deze camping geleid en bovendien zit ik dan weer op de route de Compostella.
Lekker hoor een doorgelopen teen een grote blaar op een kleine teen en op die zelfde voet, op mijn rechter voet een blaar.
Maar ja na een kwartiertje stappen voel je ze niet meer, mijn eerste pen is nu leeg geschreven dus die hoef ik niet meer en dus hoef ik die ook niet meer mee te dragen
Groetjes Anton

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!