Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 73 Donderdag 26-7 Zeer warm 35 graden

Hoogte 340Mtr, Gelopen 30Km, Gemiddeld 5.3Km/uur, N45.42.808 O0.57.681

Zo er zijn toch heel veel mensen die mijn verhalen lezen. Wat het is zo gemakkelijk ook als je een andere taal spreekt. Van de week was ik in Nolat bij de office de toerisme. Ja voor de 2de keer en ik vroeg haar hoe ik in Limoges moest komen, Ze zei wacht ik moest mijn vraag intypen en even later zette zei het om in het Frans dus wist ze precies wat ik bedoelde.
Vanmorgen had ik mijn zuster uit Eindhoven gezegt neem toch een rustdag, ik zei ik zal er over nadenken.
Maar vanmorgen het was goed weer en ik dacht en nu zit ik in een stadje een verslag te maken, maar moet nog zeker 10KM lopen. Maar het is nu alweer kwart voor 3eventjes te heet om te lopen dus ik wacht nog maar een paar uur.
Zuster therese heeft ook weer gereageerd, ze loopt met me mee in gedachte.

Ja ik heb er nog 10KM bij gelopen, je kan ook zegen omgelopen. Vanaf vadaag geen route meer van de Compostela, ik ben hem zat door die tocht te lopen ben ik achter op mijn schema geraakt. Want over goed 20 dagen moet ik bij SAINT-JEAN-PIED-DE-PORT wezen.
Anders moet ik in Spanje weer zo snel lopen. Nou ja ik heb nog 9 weken, wie kan dat nu zeggen de meeste mensen moeten werken!!!!
Vandaag weer eens wild kamperen en de lucht ziet er uit alsof het zo kan gaan regenen. Ik lig op het ogenblik in mijn tent het is net 9uur maar door de benouwdigheid drijf ik bijna me tent uit
Groetjes Anton.

Reacties

Reacties

anneke

Lieve Anton,
Je gaat nu een pad waar ik nog hoop te komen, Limoges was mijn laatste plaats.
Kijk uit dat het geen grotere blaren worden, compeed kan heel veel doen hoor.
Je komt er vanzelf dat weet je, je bent een doorzetter.
Geniet van het landschap en doe zo nu en dan een deuntje op je mondharmonica.
Kus, Anneke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!