Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 74 vrijdag 27-7 zeer warm 35graden

Gelopen 24Km, Gemiddeld 5.4Km/uur, N45.32.443 O0.58.644

Ja lezers jullie zullen je wel afvragen waar haal je al die verhalen vandaan.
Nu gewoon maak ik gewoon mee. Deze keer niet zo lang want ik lig in een Refugio en daar willen ze slapen dus morgen vertel ik wat ik wilde vertellen.
Nu de volgende morgen ! Van de week had ik mijn tent even open gelaten en even later zat er een kikkertje in me tent en hoe moet je die nu weer vangen, gewoon met je handen maar dat is natuurlijk glibberig.
Dus toch maar even met een stuk plastic waar me schrijf gerij inzit, dat lukte beter.
Je zal hem snachts tegen komen ik moet er niet aan denken brrrrrr.


Groeten van Anton.

Reacties

Reacties

karin

Whaha je bent toch niet bang voor een kikkertje????
Nou ja beter een kikkertje dan een slang.. als die daar al voor komen?? Geen idee.
Hoop voor je dat het wat beter weer is nu? Hier was het vanmorgen plensen maar het werd droog en nu schijnt de zon een beetje. Nou eh succes met de enge beesten hoor hahahaaa .. groetjes Karin

anton

aan alle mensen die een mail aan mei toe gezonden hebben in ieder geval heel hartelijk jullie hebben mei zoveel reacties toegezonden dat ik ze onmogelijk allemaal persoonlijk kan beantwoorden maar wel hebben zo veel reacties mei erg goed gedaan en lk zal er voor zorgen dat ik Santiago en vinistjerra zeker ga halen, of mijn schoennen het halen weet lk nog niet maar ik vind het een sport om ze helemaal aan op te slijten aan aale kanten stuk en de zoolen en hakken versleten. dus nog maal veel dank aan zoveel reacties het doet me goed dank zit nu voor het eerst achter de computer

Petra Kruse

Nou een kikkertje in je tent is toch niet erg.
Ben je tenminste niet alleen.
Een tuinman heeft toch wel vaker met kikkertjes te maken gehad?
Maar het is gelukkig goed afgelopen met dat kikkertje en met jou.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!