Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 75 zaterdag 28-7 halve dag regen

Hoogte 187Mtr, Gelopen 28.66Km, Gemiddeld 5.3Km/uur, N45.17.639 O0.52.391

Vanmorgen je kan de regen grijpen en ja hoor na een uurtje lopen begon het steeds harder te regenen.
Ik liep langs de N21, Wim had wel gezegd loop de route de compostella nou maar gewoon want je hebt nog tijd zat en na verloop van een uur kwam ik hem gewoon tegen.
en hem toen weer gaan lopen tot dat ik door een oomgaart moest en daar zaten allemaal mensen, ik dacht dat het een kamp was maar het was een dorpsgemeenschap die daar ieder jaar een feest gaf.
Er zaten een man of 30 en ze vroegen of ik er ook bij kwam zitten en dat leek me wel wat dus dat heb ik maar gedaan, Wijn gedronken en een gedeelte van een varken gegeten, dus ik viel met mijn neus in de boter.
En tot slot mocht ik ook mijn tent nog opzetten in de boomgaart.
Groetjes Anton.

Reacties

Reacties

anneke

Ha die Anton,

Ja, ja een vliegende kraai heeft altijd wat!!
Het is altijd leuk als je zo wordt opgenomen in de gemeenschap. Van die tent heb je echt heel veel plezier he, je brengt me bijna op een idee.....
Lees jij je eigen blog ook wel?

Groet van Anneke.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!