Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 76 zondag 29-7

Hoogte 114Mtr, Gelopen 31Km, Gemiddeld 5.1Km/uur, N45.11.062 O0.42.887

Gisteravond heerlijk gegeten bij heel vreemde Fransen, na de maaltijd he ik nog even op de mondharmonica gespeeld en het melodietje 'vader jaco'kent iedereen natuurlijk.
Ik dacht ik speel het gewoon een paar keer en bij de derde keer zong het hele gezelschap mee ik stopte en kreeg een geweldig applaus.
Vandaag de 29ste wilde ik de plaats Perigueux halen ik moest er wel 31 KM voor wandelen, terwijl ik per dag maar 23KM hoef te lopen.
Na een paar dagen niet gedoucht te hebben heb ik nu maar een pelgrim hotel opgezocht.
Je gaat naar bureau voor toerisme en vraagt in je beste Frans waar je de nacht door kan brengen. Ze snappen er natuurlijk geen hout van maar ik kom waar ik wezen wil.

Gr.Anton

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!