Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 77 Maandag 30-7 temp 35gr

Hoogte 241Mtr, Gelopen 26Km, Gemiddeld 5.1Km/uur, N45.1.660 O0.36.999

Vanmorgen natuurlijk weer vertrokken uit Perigueux, niet lekker geslapen maar ja dat overkomt ons allemaal wel eens. De natuur begint steeds mooier en de paden steeds steiler.
Eerst langs de snelweg gelopen en na 10KM vond ik weer de route, maar na 23 KM kreeg ik trek en ging even van het pad af en daar vond ik een prachtige camping.
Maar ik vergeet te vertellen dat ik ergens zeer steil omhoog moest, voetje voor voetje naar oven.
Toen ik boven was heb ik eerst maar even gegeten en een kwartiertje geslapen midden in het bos geweldig.
Geweldig al die mieren torren en andere insecten aan me laars lappen.

gr. van eenPelgrim

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!