Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 78 dinsdag 31-7 temp 35 graden

Hoogte 27Mtr, Gelopen 34Km, Gemiddeld 5.2Km/uur, N44.50.964 O0.28.531

Zo vandaag lekker door gelopen. De vorige campinghouder zei na 25 KM maar omdat in de compostalla loop krijg je er nog een paar km bij, dus met een beetje omlopen zo'n 34 Km.
Vandaag heb ik toch besloten om nar Loerdes te lopen, is wel 100KM om maar ik heb de tijd, al hoewel ik 3 dagen achter lig op mijn schema, maar dat haal ik in Spanje wel weer in.
Dat is zo'n 800Km maar die is veel rechtstreker, ik ben nu in het plaatsje Bergerac, in de stad gaan eten en toen naar de camping die meneer zei compleet ik was veel te laat en geen plaats.
Ik zei ben bij toerisme geweest en die zeiden dat ik hier kan slapen, moet toch gek gaan als ik geen plekje heb, gelukkig toch nog voor elkaar gekregen.


Gr. Anton.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!