Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 79 woensdag 1-8 temp 30-25 graden

Hoogte 115Mtr, Gelopen 30Km, Gemiddeld 5.1Km/uur, N44.45.803 O0.15.486

Beslissingen of je het nu doet voor jezelf of voor een ander je moet ze nemen. Vandaag na mijn ervaring liep ik voor mijn gevoel iedere keer de verkeerde kant op, en dat leek niet op het einde van de dag.
Ik moest nog 10KM had ik besloten om van het pad de Compostella af te gaan en gewoon een paar dagen gewoon de route van de GPS te volgen.
Maar het thuis front zei me dat ik een beste omweg had gemaakt en wel van 16KM.
Nou als dat alles is je weet toch dat ik van omlopen hou, maar Compostella daar ben ik nu defenitief vanaf, wat er ook gebeurd. Het is hooguit naar Loerdes 200KM, bijna niets.


Groeten van Anton.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!