Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 80 donderdag 2-8 temp 25 graden

Hoogte 41Mtr, Gelopen 33Km, Gemiddeld 5.3Km/uur, N44.31.677 O0.9.347

Weinig beleeft vandaag half 7 werd ik wakker, maar snachts slaap ik meestal niet vast iedere keer kijken of ik al op moet of het nog donker is.
Dus als ik weer thuis ben zal dat zeker wennen wezen, en bovendien praat je natuurlijk de hele dag met jezelf, dat zal voor mijn vrouw straks ook niet meevallen, als zo'n eikeltje weer thuis is.
Ik geloof dat me 2e pen het ook gaat begeven, ik heb er al 1 leeg geschreven zoals jullie weten en dit is me tweede.
Maar dat zou alleen Herman weten (maar dat is niet zo want ik brief alles lekker door) want die houd mijn site bij, ik denk dat hij dat de volgende keer niet zo snel meer aan zal bieden.
Anton wat kan je me toch slecht wanneer ga je de volgende keer lopen ik verheug me er nu al op!
Nog 55 dagen ik moet nog een paar enveloppen erbij halen 25 September is de laatste dag.

Groeten Anton.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!