Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 81 Vrijdag 3-8 temp 25 graden

Hoogte 21Mtr, Gelopen 29Km, Gemiddeld 5.3Km/uur, N44.21.42 O0.16.770

Ik moest vandaag naar Marmande lopen nog ongeveer 5 KM is te doen. Daarna de D813 volgen en uiteraard liep ik weer de andere kant op maar het thuisfront floot me terug en zette me de goede kant op.
De D813 de andere kant op richting Lourdes daarna richting Tonneins dan de D120 naar ZW en na 4 KM de D300 richting Damazan, alles verder goed opgevolgt en dan slapen
Niets te bekenen al wilde ik zo graag, niet verder vertellen ik slaap in een mais veld, de mais is toch nog niet goed dus nam ik mijn kans waar.
Als ik hier morgen weg ben zal niemand het weten op de grote machine na maar die houd zijn mond wel. Moest natuurlijk wel wat mais plat trappen.


Groetjes Anton.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!