Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 82 zaterdag 4-8 temp 25 graden

Hoogte 50Mtr, Gelopen 28Km, Gemiddeld 5.3Km/uur, N44.09.880 O0.18.533


Herman ik hoor overal om mijn heen goede berichten dat je de site goed bijhoud. (met wat vertraging dan) Verschillende mensen volgen me op de voet, ik heb een zwager en die leest hem graag.
De vorige keer had ik ongeveer 65 mensen die hem lazen, ik weet natuurlijk niet hoeveel mensen hem nu lezen, jij wel (denk 3 die hem 20 keer opnieuw lezen) denk ik,

Maar ik kom ooit nog wel eens thuis en dan ga ik hem elke dag lezen.
Vervolg van het mais verhaal!. 6uur wakker elke keer hoor je toch weer een tractor en dan denk je ze komen ze afknippen maar gelukkig nog niet gebeurt. Ik zit nu ongeveer 120KM van Lourdes af dus ik denk nog 4 a 5 dagen lopen
maar dan moet ik toch elke dag zo'n 30KM lopen ik ga het proberen.


Groetjes Anton.

Reacties

Reacties

Marian

Hoi Anton
Ook ik hoor bij je trouwe lezers.
Wat een reis weer.
Succes met de rest van je tocht.
Gr. Jos en Marian

anneke

Ha die Anr=ton,
Nou ik lees hem ook elke keer weer hoor ik moet toch weten wat met te wachten staat!!
Jeetje, het schiet nu wel al op he, nog even en je bent in Lourdes, waarschijnlijk ben je er al voorbij terwijl ik dit schrijf. Je kunt langzaam maar zeker op de correos over, de Spaanse postzegels.
Schrijf maar lekker door enne... zo'n korte broek zal wel kittig staan!!

Groet van Geer en Anneke.

cor

Ik weet niet of Anton de reactie's leest maar dit is voor Herman die de website bijhoud.
Herman een tip bovenaan zie steeds staan N43.43.775 O0.5.886 dit zijn de coordinaten.
Maar verander dit in N43 43.775 E 0 5.886 als de mensen dit kopieren en plakken in de balk van google maps zien ze meteen waar Anton is.
Straks als Anton verder is veranderd de E in een W.
Het is geen kritiek maar een tip, handig voor de volgers.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!