Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 83 zondag 5-8 temp 20 graden


Hoogte 127Mtr, Gelopen 29Km, Gemiddeld 5.5Km/uur, N43.57.858 O0.10.973

Vandaag weer heerlijk gelopen om ongeveer 11 uur zag ik de bui al hangen zal ik mijn rugzak al in pakken of toch maar niet? Toch maar wel gedaan en maar goed ook.
Even later storte het van de lucht en maar gewoon doorlopen, vanmorgen had ik de pijpen van mijn andere broek afgeknipt bij een hotel, die broek zag er niet meer uit alleen iets te kort afgeknipt zodat mijn portomonee eruit viel.
Dus ik had mijn broek iets langer moeten laten maar erbij knippen gaat niet meer, maar ik ben er toch weer mee gered, Misschien in Spanje een andere kopen.


Groetjes Anton.

Reacties

Reacties

karin

Hee al bijna bij de grens ?
Een broek verkorten haha ik zou inderdaad maar een nieuwe kopen voor je je geld verlies en je geen nieuwe meer kán kopen......
Nou wat een plensweer, hier schijnt de zon hoor!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!