Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 84 maandag 6-8 temp 25 graden


Hoogte 168Mtr, Gelopen 36Km, Gemiddeld 5.6Km/uur, N43.43.775 O0.5.886

Vanmorgen anderhalve KM lopen naar de plaats Montrial, zo ver was de camping uit de route, even inkopen gedaan en gaan lopen langs heer en wegen.
Ik wilde vandaag 40KM lopen dus goed doorlopen, best soms wel eng langs de weg, weinig beleeft tot op de camping waar ik Ineke en Ton tegen kwam.
We maakte een praatje en ze vroegen of ik wat met hun wilde drinken en ik zal je vertellen ze boden me ook nog een maaltijd aan.
Lekker stuk vlees, sperciebonen en wat brood alles met een lekker glaasje wijn, daarna nog koffie gedronken het was heel gezellig.
wat maak je toch een leuke en gezellige mensen mee onderweg.

Groeten Anton.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!