Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 85 dinsdag 7-8 temp 27 graden

Hoogte 138Mtr, Gelopen 23Km, Gemiddeld 5.4Km/uur, N43.36.107 O0.0.075

Weer een byzondere dag vandaag, vanmorgen lekker gelopen al moest ik eerst 2 KM terug lopen naar de D20, maar om een uur of 12 kwam ik weer in een stadje waar ik kon eten helemaal goed.
Ik kreeg een biertje van een Franse man die ging later weg en daarvoor in de plaats kwam er een vrouw en een man bij me zitten.
We wisselde wat gegevens uit het was erg gezellig, hij kwam uit Australie en Zij komt uit Frankrijk.
Ze vroeg of een slaapplaats al had, ik zei Nee maar ik wil nog zeker 10KM lopen.
Op een gegeven ogenblik zei ik dat ik weer ging opstappen het was alweer 2 uur in de middag. Zei zeiden dat hun wel zouden betalen voor wat ik gebruikt had, en ze zei als je moeilijkheden hebt dan kan je me gerust bellen en ik kreeg haar kaartje

Groetjes Anton.

Reacties

Reacties

Karin

Nahh zie je nu , iedereen is altijd zo negatief tegenwoordig , maar als je je er voor openstelt dan zie je dat er toch best nog een hoop lieve mensen op de wereld zijn he?! Ik merk het zelf vaak door mn rolstoel , maar als je vriendelijk bent en je maakt contact moet je eens zien wat je voor elkaar krijgt ! Fijn dat het niet meer zo plenst he, ok bloedheet is ook niks .. ach we moeten toch wat te mopperen houden toch hahahaa groetjess karin

linda

Das grappig, ik heb in de vakantie nog een stukje bij 1000 zonnen (programma op de Belg) daar werden bezoekers bij de tour gefilmd ..... een Australier en zijn Franse vrouw, maar nee, dat zou wel heeeeel toevallig zijn. Groetjes vanuit Hellevoetsluis

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!