Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 86 woensdag 8-8 temp 35 graden

Hoogte 244Mtr, Gelopen 35Km, Gemiddeld 5.3Km/uur, N43.19.218 O0.3.770

Vandaag zou ik om 5 uur opstaan omdat ik een lange dag te gaan had, maar toen de wekker afliep was het nog geheel donker.
Ik dacht toen ik draai me nog maar even om laat ik het om half zeven nog maar eens proberen.
5 voor zeven begon ik met lopen, de hele dag bijna langs de snelweg want ik zou en moest op donderdag in Loerdes aankomen en dat gaat lukken.
Vandaag de 38 km gelopen en morgen nog zo'n 25 a 30 KM, nog een heel stuk natuurlijk maar er zit schot in, kilometers over een treinbaan gelopen.
De trein was er al 10 jaar niet meer overheen gereden maar toch af en toe even omkijken of hij net vandaag weer zou gaan rijden.
Morgen gaat het feest beginnen.

Groeten Anton.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!