Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 87 donderdag 9-8 temp 27 graden

Hoogte 413Mtr, Gelopen 41Km, Gemiddeld 5.4Km/uur, N43.06.537 O0.3.731

Het was een barre tocht om in lourdes te komen, en dat omdat ik het perse wilde ik wilde vandaag in Lourdes aankomen.
Maar de camping 2 KM voor Lourdes vond ik te aantrekkelijk om door te lopen me voeten benen en mijn rug deden pijn door dat hete weer.
Nee je moet er wel wat voor over hebben het lijkt allemaal zo leuk en dat is het ook maar het is ook erg zwaar.
Ik dacht dat gisteren een hele zware dag was maar 9 augustus heeft het toch gewonnen. maar we zijn er dus wat zeur ik.
Morgen ga ik Lourdes verkennen en zaterdag ga ik weer op pad richting Sant-pie-de-poard of zo. 96Km hemelsbreed dus rustig aan.

Groetjes Anton.

Reacties

Reacties

karin

Toppie hoor Lourdes alweer gehaald !
Wel heuvelachtig daar overal he ..
Nou over het weer hoeven we hier op het moment ook niet te klagen.. tegen de 30..

Poste de la Poste

Wat heb je er al weer een eind opzitten!!! Niet te geloven!
Hopelijk kun je lekker even uitrusten!
Groetjes Patrick en Lili van Lachterop

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!