Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 88 Vrijdag 10-8 temp heet


Geen N en geen O/W lengtes vandaag.
Maar wat ik vandaag allemaal meegemaakt hebt in Lourdes geweldig, met geen pen te beschrijven
Was wel erg heet op het einde van de middag toen ging ink te biecht bij een Nederlandse priester, eigenlijk vond ik het geen biecht.
We hebben samen zitten praten over het geloof, ik vroeg hem waarom nu juist Bernadete uitverkoren was?
Hij zij als je goed luisterd hoor jij ook God praten. Ik had hem wel enkele voorbeelden gegeven, hij nodigde me uit voor een mis.
En dat was in een ondergrondse kerk waar echt waar zo'n 20 duizend mensen in konden, vandaag waren her er maar 9 duizend


Groeten Anton.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!