Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 89 zaterdag 11-8 temp 23 graden

Hoogte 366Mtr, Gelopen 35Km, Gemiddeld 5.6Km/uur, N43.05.555 O0.22.289W

Vandaag niet spectaculair al hoewel ik van Lourdes naar Saint-jean-Pied-de-Port loop.
Ze vertelde me dat het 150KM lopen was en daar heb ik vandaag 35KM van gelopen.
Zelf denk ik dat ik daar woensdag de 15e aan zal komen, ik noem het altijd het beloofde land Spanje.
Nu heb ik wel genoeg Frankrijk gezien en dan nog even Spanje maar dat haal ik makkelijk.
Gek weer in Frankrijk gisteren snik heet vandaag alleen maar bewolkt ik vond dat heerlijk, van mij mag dat nog wel een paar dagen duren
goed adres waar ik slaap. op de gele punaise

Groetjes Anton.

Reacties

Reacties

José

Hallo Anton,
Lourdes was dus echt indrukwekkend, volgens de berichten ben je nu in Spanje, nog heel veel plezier en succes met het lopen. Groetjes José

george.elly@home.nl

hallo Anton .Dus jij hebt ook het wonder van Lourdes zelf
ervaren.Wat is het geweldig daar he.Zo vredig en mooi.
Kun je alleen maar zelf ervaren.Nog een goede reis verder groetjes Elsa Teeuwen

anton

ja eindelijk kan ik reageeren zii belerado vandaag weer 21 km gelopen zo ga je iederen dag maar door moooje omgeving hier veel pelgrims zijn er groeten van nij

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!