Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 90 zondag 12-8 temp heet

Hoogte 149 Gelopen 37.5 KM Bewogen 5.6

Geen N en geen O/W lengtes vandaag.
90 dagen onderweg en wat heb ik al die tijd beleeft?
Veel onder andere als je goed je ogen te kost geeft vind je van alles onderweg, helaas ook veel dode dieren
Maar vanaf het begin vond ik geld het begon met een muntstuk van 2 Cent, dan zeg je laat maar liggen.
Maar toen een paar dagen later een muntstuk van 2 euro, zwaar beschadigt maar toch 2 euro, en deze gewoon uitgegeven.
Maandje later weer 1 euro en ja vandaag had ik me geluksdag geen muntje maar een briefje van wel 20Euro.
Zal mij benieuwen hoe het de volgende 45 dagen zal verlopen, misschien blijf ik wel lopen, je ziet het brengt geld op.
Zal ik maar niet vertellen wat het kost daar praten we niet over

Groeten Anton.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!