Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 91 maandag 13-8


Hoogte ???Mtr, Gelopen 41Km, Gemiddeld 5.6Km/uur, N43.11.449 O1.03.492W

Ja bewogen 5.6 KM/uur dat is toch snel he. Je moet eens wetendit was wat me straks te wachten staat 4,5KM behoorlijk omhoog dat is zwetenen zeer rustig lopen anders blaas je je op.
Dan eindelijk boven wat een prachtig uitzicht maar goed ik wilde vandaag Saint-Jean-Pied-de Port halen, maar dat zou toch teveel KM zijn.
Ik stopte bij een dorpje daar zeiden ze je moet nog 5 KM verder, dat red ik niet zei ik, bovendien was er niets te eten en van die vrouw die me ontvangen had kreeg ik een maaltijd aangeboden.
Dus morgen het beloofde land nog ongeveer 22 KM dat moet te doen zijn.

Groetjes Anton.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!