Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 92 Dinsdag 14-8 Temp 32graden

Hoogte 178Mtr, Gelopen 24KM, Bewogen 5.2Km/uur N43.09.811, O01.14.142w

Wat ik vandaag mee gemaakt hebt byzonder de laatste 12KM heb ik toch nog de wit/rode route gelopen en wat denk je ik kwam in een kerkje terecht.
Ik was er helemaal alleen met mijn rugzak, en wat denk je zit ik net en toen ging mijn rugzak kraken, en even later viel mijn rugzak van de bank en hij begon vrezelijk te huilen.
Wat doe je nu? 'Ik ben het zat elke dag dat gehang op je rug'.
En wat denk je dan van mij ik moet je altijd maar dragen nu nog maar 900KM en dan wel weer op mijn rug!.
Dus moest ik ook huilen later hebben we elkaar getroost en zijn we weer vrolijk verder gaan lopen.

Groetjes Anton.

Reacties

Reacties

Marian

Anton, dit is toch wel heel bijzonder.
Weet je zeker dat je geen last van warmte of eenzaamheid hebt.
Succes verder met het lopen.
Groeten Jos en Marian

anneke

Hallo Anton,

Nederland, België, Frankrijk en dan nu Spanje, GEWELDIG. Ik weet dat je het zelf wilt zoals je schrijft, maar toch, het is een hele onderneming hoor.
Geniet van het wandelen, de mensen om je heen en de omgeving want Santiago komt steeds sneller dichterbij.
Kus, Anneke

Petra

hai Anton,

Pas je wel op met dat lopen in de hitte?
Een kerkje werkt meestal wel verkoelend. Handig als je dat dan tegenkomt. Ik heb je een maandje gemist omdat ikzelf in Madagascar zat. Nu zal ik je verhalen weer volgen.
Je bent al weer een ongelooflijk eind gekomen.

Groetjes.

anton

ja eindelijk kan ik reageeren zii belerado vandaag weer 21 km gelopen zo ga je iederen dag maar door moooje omgeving hier veel pelgrims zijn er groeten van nij

anion

ja eindelijk kan ik reageeren zii belerado vandaag weer 21 km gelopen zo ga je iederen dag maar door moooje omgeving hier veel pelgrims zijn er groeten van nij

Cor

Hallo Anton
Nog een week en we gaan richting Bordeaux.
We starten daar en komen jouw richting op.
Ik denk dat we rond 15 September ontmoeten.
Dat zal wel leuk zijn voor ons maar ook voor jouw
Ik kijk er naar uit.
Cor

anton

hee cor toevallig ging ik me afvragen of dat nog zo was ik had geen idee meer waneer dat was mijn telefoon nummer weet je en anders geef ik hem aan je 0651949720 groeten van mei en hopelijk treffen we elkaar

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!