Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 97 Zaterdag 18-8 Temp 32graden

Hoogte 451Mtr, Gelopen 22KM, Bewogen 5.1Km/uur N42.49.143, O01.38.507w

Om 7 uur vertrokken lekker rustig aan begonnen in Pamplona wil ik stoppen dus maar 21KM.
Straks even lekker douchen en dan de stad in om wat te eten. Vanmorgen met een paar ieren het laatste stuk gelopen erg gezellig, zou vandaag warm worden,
dus zorgen dat ik op tijd terplekke kom. Wat ik in Frankrijk niet heb gezien Pelgrims, en wat ik tot nu toe in Spanje zie honderden Pelgrims.
Zij doen vaak een stuk van de route maar lang niet allemaal naar Santiago, toch is het wel leuk.
Je maakt zoveel contacten en veel mensen zeggen nu al tegen mij.
Poe wat ver helemaal uit Nederland petje af, maar ik wil het nog steeds zelf.

Groetjes Anton.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!