Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 98 Zondag 19-8 Temp 25-30Graden

Hoogte 507Mtr, Gelopen 18.98KM Gemiddeld 5.1Km/uur N42.42.515 O1.45.685w

7uur wandelen vanuit Pamplona, ja de eerste grote plaats alweer gepasseerd en wonder boven wonder kwam ik uit op een plaats die ik veel later tegen zou gekomen zijn.
7 uur lopen 11uur op de plaats van bestemming morgen ga ik dat beslist anders doen morgen moet ik 22 KM doen, maar dan ga ik nog een plaats verder.
Ik hoop dat ik dan een postkantoor tegen kom want ik heb hard postzegels nodig. Ik kwam hier op zaterdag middag aan dus geen postzegels! Morgen beter.

Groetjes Anton.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!