Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 99 maandag 20-8 Temp 40Graden

Hoogte 438Mtr, Gelopen 25KM Gemiddeld 5.1Km/uur N42.39.569 O1.59.551w

Eindeloze vergezichten

Nog steeds geen postzegels, maar ja het is maandag en dan zijn net als in Nederland de winkels dicht, of is het nu dinsdag, in ieder geval ik kwam ze niet tegen.
Dan maar even vragen waar ik moet zijn voor postzegels, nu dat schijnt in een cigareten winkel te wezen ben ik ook niet tegen gekomen, misschien morgen.
Vandaag mijn eerste wijnrank gegeten te hebben, ik dacht het zal wel zuur zijn, maar dat viel wel mee, ja zo van de struik geplukt heerlijk.
Ben uiteindelijk vandaag aangekomen in Villatuerta, morgen gaan we verder we proberen dan de 25KM te halen we hebben de hele dag de tijd ervoor.

dit is vlakbij de plaats Villatuarta

Groetjes Anton.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!