Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 100 Dinsdag 21-8 Temp 38Graden

Hoogte 451Mtr, Gelopen 24.71KM Gemiddeld 5.1Km/uur N42.34.266 O2.11.596w

Feestje Dag 100 ja ja dag 100 alweer, en daar mag op gedronken worden of niet soms.
Ja het eind is in zicht nog een klein maandje en dan zijn we geheel klaar ik met lopen jij met typen. en hier heb ik overnacht:


Ik heb eindelijk postzegels gekocht zo dus nu kan ik weer schrijven en verzenden het schrijven was wel gelukt maar verzenden even niet.
Gisteren heb ik de 2000 KM grens gepasseerd op naar de 3000KM onee die ga ik niet halen.
want voor die tijd ben ik in finisterre of ik moet natuurlijk heel erg verkeerd lopen.
En ik heb bewezen dat ik dat zo zou kunnen.

Groetjes Anton.

Reacties

Reacties

Petra Kruse

Leuk , die foto's bij je dagboek.
Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!