Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 102 Donderdag 23-8 Temp 25Graden

Hoogte 505Mtr, Gelopen 28KM Gemiddeld 5.4Km/uur N42.25.136 O2.43.502w

Had ik jullie al verteld dat ik aan de 2000KM zat?. Ja dat heb ik 20 Augustus gehaald maar als jullie dit lezen ben ik alweer een heel eind verder.
Pricies 1 week verder ik zit nu in het plaatsje Najera en over 4 dagen komt Burgos alweer om de hoek kijken.
Nu gaat het aftellen wel erg snel voor je het weet zit je in September.
Vandaag alweer wat Nederlanders tegen gekomen en gehoort dat het nog maar 600KM is.
Stond op een paaltje ja iedere dag komen we dichterbij! Het is hier wel erg mooi en je ontmoet zoveel nationaliteiten en met bijna iedereen die ik tegen kom maak ik een praatje.
Vandaag heb ik ook mijn tent en matje terug gestuurd naar Nederland.

Groetjes Anton.

Reacties

Reacties

Petra Kruse

Hai Anton,

Dat scheelt weer wat gesjouw,zonder tent en matje.
De laatste kilometers zijn wel zwaar he?
Ik wens je veel goeds en ik hoop dat je
gezond de eindstreep haalt.

Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!