Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 103 Vrijdag 24-8 Temp 25Graden

Hoogte 7121Mtr, Gelopen 25KM Gemiddeld 5.3Km/uur N42.26.380 O2.57.057w

Hoe ziet zo'n dag er nu in Spanje uit voor mij! Meestal staan de mensen om 5uur al te trappelen om weg te mogen gaan.
Maar ik wacht meestal tot half zeven dan wordt het al aardig licht, dan ga ik wandelen.


Ik heb een kaartje met 33 etappes er op, meestal is 1 etappe rond de 21Km tot 27Km en die loop ik dan.
Eerst loop ik ongeveer 2 uur achter elkaar behalve als ik een etenstentje tegen kom dan haal ik even een broodje met een Coca Cola.
Dan loop ik weer verder tot ik er ben, onderweg kom je veel Pelgrims tegen en soms maak je daar een praatje mee.


Nu net kwam ik een verlieft stel tegen vanuit America, ik zei dat ik Duits kon verstaan en meteen klikte het.
Ik vertelde natuurlijk waar ik vandaan kwam en zei geloofde hun oren niet het meisje van ±22 gaat naar Santiago en komt daar gelijk met mij aan
20 September maar ze gaat niet naar Fisterra, de jongen van ook ±22jaar smoor verlieft op haar gaat mee tot Burgos.
Hij kan niet verder mee wegens tijd gebrek
Groetjes Anton.

Reacties

Reacties

Anneke

Hallo Anton,

Jeetje nu gaat het opene wel heel hard he. Na al die rustige, haast eenzame, wandelingen ben je nu omringd door mensen.
Goed dat je je tent hebt teruggstuurd, dat scheelt een hele vracht.

Geniet van de laatste weken en van het "onderweg zijn".

Kus, Anneke.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!