Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 104 Zaterdag 25-8 Temp 25Graden

Hoogte 791Mtr, Gelopen 21KM Gemiddeld 5.4Km/uur N42.25.081 O3.10.081w

Vandaag toch nog iets byzonders mee gemaakt maar eerst vannacht we lagen in een klooster met zustertjes die het begeleiden, donatie 5 Euro, maar wel 24 plaatsen en iedere dag vol.
Heerlijk geslapen werdt voor het eerst in weken half 6 pas wakker en dan weer gewoon gaan wandelen.
Vandaag 23 Km maar het werdt iets minder(nou en) we liepen vandaag van ST.Dom de la Calzada naar Belorado.


Overnacht in het zelfde hotel waar ik in 2010 ook was geweest kosten 5 Euro maar goed.
Ik kwam in een dorpje waar precies een maria vereering was ik hoorde het al van verre, ik dacht dat is leuk ze komen me met muziek inhalen.
Het plaatsje waar dit allemaal gebeurde heet Granon, het was prachtig met 4 trombonnens en wel 30 jonge mannen met castanjettes gingen ze maria voor.
Maria werd gedragen door 4 vrouwen, ik filmde het een vrouw liep gewoon te huilen, maar de mannen zagen er heel kleurlijk uit, het geheel heb ik opgenomen.
Later hoorde ik dat ze dansend 6 KM naar een ander dorp moeten lopen wat is toeval om weer zo'n stoet terecht te komen.
Morgen gaan we weer een klimmetje doen van 1200MTr en 24KM,

Groetjes van een Pelgrim

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!