Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 105 Zondag 26-8 Temp 25Graden

Hoogte 1070Mtr, Gelopen 25KM Gemiddeld 5.4Km/uur N42.22.551 O3.26.226w

Vandaag in het donker vertrokken en ja hoor je raad het al verkeerd gelopen niet veel Km want als Spanjaarden iemand zien met een rugzak en de verkeerde kant oplopen dan weten ze wel je de weg te wijzen.

Ik zal je vertellen ze waren allemaal nog maria lichtmis aan het vieren en dat smorgens om 7 uur een lawaai en omdat ik verkeerd liep mocht ik er 2x mee maken, precies de zelfde straat waar ik doorheen moest.

Maar met hun dronken koppen kwam ik toch op de goede weg.

Groetjes Anton.

Reacties

Reacties

karin

Nou gelukkig maar dat je weer op de goede weg zit....Mn schoonmoder vraagt me nl steeds "wanneer komt die buurman nou eens terug???" Ja ehh dat weet ik toch niet?? Maar ja als ie steeds verkeerd loopt ........hahaa nee geintje hoor Anton Ik heb bewondering voor je.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!