Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 107 Dinsdag 28-8 Temp ±25Graden

Half 7 al begonnen te lopen uit Burgos met het Nederlandse stel meegelopen.
Het is altijd moeilijk om uit een grote stad te komen, hun waren van plan om 30Km te gaan lopen.
Dit wouden ze omdat ze voor een bepaalde Zondag in Santiago te komen.
Ik zei dat ik 20Km mee zou lopen, maar na 20 Km dacht ik ik loop wat verder met hun mee. Het was een mooi landschap maar op ten dure wel erg saai.


Een dikke 30Km gelopen morgen ga ik weer mijn eigen weg. In Burgos snachts verkeert uit bed gestapt, dus rechter bil pijnlijk.


Morgen rustig aan doen naar Sun Anton

Groeten van een Pelgrim

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!