Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 108 woensdag 29-8 Temp ±25Graden

Hoogte 797Mtr, Gelopen 9KM N42.17.520 W4.07.852w

Waarom zo weinig KM. Ik had al gezegd in Burgos verkeert uit bed gestapt. Ze zeggen wel met het verkeerde been uit bed gestapt nu maar in dit geval was dit letterlijk en figuurlijk het geval.

Dus maar even een dagje rustig an doen. En inderdaad vanochtend naar Sun Anton gelopen, maar dit keer ben ik door gelopen, hier in een grote loods staan 17 bedden. Ja ik ben hier nog helemaal alleen, maar dat zal wel verandering in komen.


De uren onderweg kwam ik nog 2 andere damens tegen en ik kreeg een hele hand snoepjes van een van de damnes dus ik meteen Gracias!

Groetjes Anton

Reacties

Reacties

karin

oohh ik heb altijd geleerd geen snoepjes aan te nemen van vreemde mensen!!!
Prachtige omgeving hoor. Joh en morgen stap je weer wel met je goede been uit bed toch? Succes nog !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!