Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 109 Donderdag 30-8 Temp ±23Graden

Hoogte 797Mtr, Gelopen 27KM, Bewogen 5.1Km/uur, N42.16.660 W4.24.852w

Zo Gisteren een rustdag wel 8 KM gelopen, ik deed het eigenlijk voor me rechterbeen een beetje te ontzien.


Misschien wel gelukt maar vandaag wel rustig aangedaan, maar toch even 27KM gelopen. Morgen weer zo en als ik zo doorga ben ik 17 of 18 September in Santiago.
Vandaag belde ik Cor Giesbers die vertrok 1 September, hij zei dat ik veel te snel liep, maar maak je niet ongerust Cor ik wacht daar wel op je.
Als ik 20 September vanuit Santiago ga ben ik ruimschoots op tijd om naar Fisterra te lopen.

Groeten van mij Anton.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!