Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 110 Vrijdag 31-8 Temp 20Graden

Hoogte 830Mtr, Gelopen 20KM Gemiddeld 5Km/uur N42.20.239 W4.36.153w

Koud was het vanmorgen en nu om 3 uur in de middag als ik er al lang ben op de plaats om te slapen vind ik het nog steeds koud.


Lekker gelopen vandaag iedere dag kom je een beetje de zelfde mensen tegen. Mijn bewegings gemiddelde gaat achteruit door die blesure aan mijn been.
Maar ik kom vooruit, nog 17 dagen en dan ben ik in Santiago, daar zal ik een paar dagen blijven en dan weer door naar Fisterra.
Mijn gewicht is redelijk gestabiliseerd ik hoop dat ik de komende dagen nog iets nieuws heb voor jullie.


Morgen in ieder geval een lange weg van 18Km en te lopen zo'n 26 Km.

Groetjes Anton.

Reacties

Reacties

Tonny-Theo (hartekamp)

Anton perplex !!! dat je zoveel wilskracht bezit om je wens te vervullen ,wat zal je hoofd vol zitten met prachtige beelden en onmoetingen .
Alle kracht en plezier toegewenst in de komende k.m.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!