Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 112 Zondag 2-9 Temp 24Graden

Hoogte 852Mtr, Gelopen 33KM Gemiddeld 5.5Km/uur N42.23.176 W5.08.782

Voor dat je het weet ben je alweer thuis. Vanmorgen dit was een Refugio waar alleen maar winst gemaakt moest worden, de mensen die de refugio leiden waren niet aardig.
Wel lekker geslapen de Wc en de Douche werden zowel door mannen als vrouwen gedeeld dat had ik in Spanje nog niet meegemaakt.


Na 33KM lopen vandaag kwam ik een refugio die zelfs je rugzak naar boven sjouwde dat had ik ook nog nooit meegemaakt.
Hij zei hij is zwaar ach ik ben er aan gewend voordat je het weet draag je hem dagelijks thuis. Maar dat zal wel niet.
Ik schiet al op nog een dikke 300KM, zag ik vandaag goed weer en morgen zien we wel weer.


Groetjes Anton.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!