Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 114 Dinsdag 4-9 Temp ±23Graden

Hoogte 831Mtr, Gelopen 21KM, Gemiddeld 6.00Km/uur N42.35.675 W5.34.105

Vandaag te vroeg weggegaan kan de weg slecht volgen maar ik kan nog een beetje vertrouwen op het jaar 2010, al maar recht door.
Van de week zag ik een bord staan 80Km Leon en dat was ook zo over paden met allerlei bomen Eiken Lindes platanen maar allemaal langs die weg van 80KM.
Maar ja dat is nou de comuna. Vanmorgen haalde ik iemand in die zei in het Engels mooi gespeeld in de refugio ik speelde om 9uur toen ik in bed lag, maar wel zacht en niet langer dan 10 minuten.
Toch leuk zo'n opmerking.

Groeten van een Pelgrim

Reacties

Reacties

Tom Mike Cor

We hebben vandaag Anton gezien.
De ontmoeting vond plaats net buiten het plaatsje Azura
We hebben gezellig een half uur gekletst.
Voor een verslag en foto's van Anton en ons gan dan naar
http://haarlem-tours-santiago.reismee.nl/

Brigit

Gefeliciteerd !!!! Santiago de Compostella bereikt.
Leuk dat de mannen van de Hartekamp je al gesproken hebben en je op de foto hebben gezet.
Geniet van deze dagen en dan succes met het lopen naar het eindpunt in Finisterre.Daar zal Elly vast op je staan te wachten met Wim.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!