Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 118 Zaterdag 8-9 Temp 25Graden

Hoogte 1158Mtr, Gelopen 17KM Gemiddeld 4.8Km/uur N42.29.812 W6.27.484
Helaas is de post wat langzamer dus dag 117,116,115 zijn nog niet binnen maar deze wel!

Vandaag een byzondere dag want ik loop vandaag naar Cruz de Ferro en dan het laatste stuk naar het dorp, daar aangekomen zocht ik een herberg en ik dacht die gevonden te hebben.
10minuten wachten voor we er in konden na inschrijving schoenen op het rek dat is normaal. Donatie in de pot gedaan en toen begon dat mens moeilijk te doen.


Ze liep eerst naar een Spanjaard die moest zijn shurt omhoog doen, ik had me schoenen al uit gedaan en bovendien moest je rugzak beneden laten staan.
Echt niet dus ik weer me schoenen aangedaan en zei tegen die vrouw adjeu. Stomverbaast keek ze me aan dan maar een hotelletje.

Groetjes van een Pelgrim

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!