Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 119 Zondag 9-9 Temp ±23Graden

Hoogte 576Mtr, Gelopen 10KM Gemiddeld 5.0Km/uur N42.32.405 W6.31.575

Vandaag ook weer wat byzonders meegemaakt. Ik hoorde het geluid van een trombone op de route ik pakte snel mijn mondharmonica en op het moment dat hij stil viel, zette ik in daar op applaus en hij had ook zo'n ding mondharmonica en begon het Spaanse volkslied te spelen.
Even later komt er een Spanjaard aan lopen en begon op zijn muziek het volkslied te zingen. Prachtig.
Voor het volgende berichtje heb ik aan 1 blad niet genoeg, als ik morgen niets meemaak zal ik althans toch nog dat verhaal er op zetten.


Groetjes Anton.

Reacties

Reacties

Petra

Bijzonder de muziek onderweg.
Geniet van de laatste kilometers die je nog te gaan hebt.
Groetjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!