Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 120 Maandag 10-9 Temp ±28Graden

Hoogte 490Mtr, Gelopen 24KM Gemiddeld 5.1Km/uur N42.36.009 W6.43.889

Ja je ziet het goed 2507KM niet te geloven en dat het nu wel hard opschiet, gisteren was ik in het plaatsje Camponara even ging ik kijken in de buurt van de kerk,
en kwam daar een oud mannetje tegen zittend voor zijn huis op een stoel.
Ik liet hem de beelden op mijn camera zien van een mondharmonica spelende spanjaard, hij zei wacht even.
Even later kwam hij terug met 2 kippen eieren en 4 paprika's en 10 pruimen.
Wat een lief gebaar van zo'n iemand he!

s

Groeten van een Pelgrim uit Spanje.

Reacties

Reacties

karin

die 2 kippen , zijn ze een beetje lief en luisteren ze goed whahaaaa ............
Nee maar eh heel erg lief van die man , alleen hoe gaat een reiziger ze bereiden vraag ik me dan af ?!

karin

O sorry ikzie nu dat het kippen EIEREN waren .....haha lees foutje.........

Petra

je kunt altijd wel je kippen ruilen voor iets anders. Of.....gewoon delen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!