Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 122 woensdag 12-9 Temp ???Graden

Hoogte 1163Mtr, Gelopen 16KM, Bewogen 4.7KM/uur N42.42.082 W7.01.350

Vanmorgen vertrokken toen het licht was 7uur 45, na verloop van tijd kwam ik iemand tegen die al een tijdje achter me liep het bleek een brusselse te zijn.
We maakte kennis en het praten ging vanzelf, we moeten vandaag de berg op hij zei dat hij wel 1600Mtr hoog is en dat 8KM lang.
Ik heb na 16Km er de brui aangegeven, ik moet een beetje afremmen anders ben ik veel te vroeg in Santiago.
Hij ging nog wel even door ik lig nu in een mooie refugio waar plaats is voor 8 personen, allemaal laag slapers.


Ik ben de eerste maar ik was er dan ook al om 12uur.

Groetjes Anton

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!