Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 128 Dinsdag 18-9 Temp ±25Graden

Hoogte 375Mtr, Gelopen 31KM, Gemiddeld 5.3Km/uur N42.55.062 W8.19.996

Vandaag liepen de gedachten door mijn hoofd zal ik er voor gaan het is maar 50KM.

maar eerst even wat anders, want Cor Giebets en Mike en Ton kwamen me opzoeken en dat gebeurde allemaal om kwart over 11 ineens stonden ze voor me wat gezellig.
Ja het was in een bos, dus konden we er niet op drinken.
Deze 3 personen zijn door mij Santiago ook gaan doen vertelde ze.
De stoffeerder opperde het 2 jaar geleden, maar door dat hij een schouder blessure kreeg kan hij niet mee.
Maar hun zijn toch gegaan het resultaat morgen met zijn drieen in Santiago zij op de fiets en ik lopend.



Groeten Anton

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!