Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 129 woensdag 19-9 Temp 24Graden

Hoogte 273Mtr, Gelopen 25KM, Bewogen 5.0KM/uur N42.52.616 W8.32.216

Nou vandaag appeltje eitje 10 voor 8 vertrokken.

Rustig aan gedaan ik vond de tocht tot aan Santiago mooi in de stad aangekomen toch wel erg druk. Iedere dag komen en gaan er mensen, na een uurtje voor de kerk te hebben gezeten besloot ik toch mijn oorkonde te gaan halen, daar was het druk.
Ook weer een uurtje wachten en toen had ik hem, daarna maar het toerisme voor een slaapplaats te regelen dezelfde als vorige keer.


20 September een rustdag en dan informatie halen voor Fisterra en uitzoeken hoe ik lopen moet.

Groetjes Anton

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!