Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 132 Zaterdag 22-9

Hoogte 180Mtr, Gelopen 20KM Gemiddeld 4.9Km/uur N42.54.183 W8.43.634

Zo nog 4 of 5 dagen te gaan. Nu vandaag op weg naar Fisterra.


Ik was vanmorgen vroeg maar aan het woelen en ik dacht om 6 uur ik ga eruit het was daar zo goed, 3 verdiepingen dat ik in de kelder een kopje koffie ben gaan drinken, ik had me spullen alvast meegenomen dan hoefde ik niet meer naar boven.
Om half acht vertrokken naar Fisterra nog even een stukje filmen van de kerk en daar gaan we.
En het zo goed aangegeven, na 2 KM dacht ik waar is me stok gebleven, bij de kerk laten staan, dus ik weer terug maar weg was hij nog even navraag gedaan bij het hotel vlakbij maar neen hoor,


Dat vond ik natuurlijk helemaal niet leuk, maar misschien vind ik hem morgen terug.

Groetjes van een Pelgrim

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!