Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 121 Dinsdag 11-9 Temp ±24Graden

Hoogte 588Mtr, Gelopen 20KM, Gemiddeld 5.0Km/uur N42.38.975 W6.52.822

Ja het einde is in zicht, morgen loop ik denk ik maar 16KM de bergen in, ik heb van dieverse mensen gehoord dat daar een refugio is met wel zo'n mooi uitzicht.
Ook zeggen ze dat ik daar 1 dagje moet blijven het schijnt een hele mooie Refugio te wezen het zal mij benieuwen, hij is ongeveer op 1000Mtr hoogte.
Nog even een terugblik van afgelopen nacht vreselijk, rot geslapen. We sliepen met 2 personen op 1 kamer.


Toen ik naar bed ging zei een gezette Duitser tegen me, heb je oordoppen, ik zei nee hoezo jij? Nee zei die Duitser.
Ik schijn zo erg gesnurkt te hebben dat hij om 4 uur zijn biezen pakte en buiten ging slapen.

Groeten Anton

Reacties

Reacties

karin

Hahahaaa o wat moest ik lachen om dat snurken!
Nou ja goed teken toch ook wel dat je in ieder geval lekker geslapen hebt ! Veel succes met de laatste kilometers !!

Anneke

Ha pelgrim,

Hartelijk gefeliciteerd met je compostolaat, volgens berichten ben je in Santiago aangekomen. Wat een prestatie!!
Geniet ervan enne... vergeet niet naar Finesterre te wandelen. Heb je de moed nog???
Kus, Anneke.

Petra

oordoppen zijn echt wel nodig hoor als je niet alleen slaapt.
Ik merk dat ook tijdens groepsreizen die ik met Lucas maak en de hele groep in een slaapvertrek slaapt.

Anton

Nee ik zal zeker nog naar Vinnistera gaan hoe is het verder met jou we spreken elkaar gouw ben weer heerlijk thuis groeten Elly en Anton

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!