Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 133 Zondag 23-9 Temp ±15Graden

Hoogte 340Mtr, Gelopen 14KM Gemiddeld 5.0Km/uur N42.56.604 W8.50.990

Ja, het wordt steeds later licht in Spanje kwart voor negen ging ik op weg, slecht weer Zwaar bewolkt en veel wind.


Het zou een bizarre tocht worden, na 2 uurtjes open begon het gelazer regen en wind.
Van Elly hoorde ik dat het een Tropische storm was koud heb ik het wel eens gehad.
Maar zo'n storm en regen niet normaal, na enige tijd was ik door en door nat. Na 14Km een Refugio.


Nu nog maar 56 KM het enige lichtpuntje van vandaag was ik heb Sinterklaas gezien.
Ik deed hem de groeten en hij zei ik kom zeker weer naar Nederland.

Groetjes Anton.

Reacties

Reacties

karin

Sinterklaas ?? Jehhh !!! Zeg je ff dat ik lief ben geweest?
Veel succes nog , maar volgens mij is dit van een week geleden , dus denk ik dat je dr onderhand wel bent.In dat geval VAN HARTE GEFELICITEERD met deze enorme overwinning weer. Super hoor wat een prestatie .
Groetjes Karin , Tino en moeders.

Anton

bedangkt voor de belangstelling en inderdaat ik ben terug dus het leven kan weer verder gaan groeten Anton en Elly

karin

Hai Anthon , inmiddels weer thuis zag ik , wat een topprestatie weer ! Ik bewonder je doorzettingsvermogen.
Ik wil je bedanken voor de mooie schelp !
Nou rust maar weer goed uit , en ik zie je vast wel weer eens.
Gr karin

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!